Moto GP
A Pramac Racing 2002-ben debütált a MotoGP világbajnokságon, és két egymást követő évben Pramac Honda Racing néven szerepelt. Kezdetben együttműködött Tetsuya Haradával a Dunlop gumírozott Honda NSR500 modelljén, majd a Makoto Tamadával folytatta 2003-ban az RC211V-t Bridgestone gumikkal. A 2016-os szezonban az OCTO Pramac Yakhnich csapata megerősítette a két versenyzőt, Danilo Petruccit és Scott Reddinget, akik a Ducati Desmosedici Gp 2015-n indultak. Scott Redding kezdete nagyon ígéretes, mivel elnyerte a hatodik helyet és a legjobb független csapat díját az Austini Nagydíjon (Egyesült Államok). Az angol versenyző megszerezte első dobogóját a Prenac-en a Pramac Racingnél, és megerősítette, hogy remek formában van hiszen a következő németországi GP-n, negyedik helyezett lett. Redding ausztriában is kiváló eredményt ért el a nyolcadik hellyel, amellyel kiérdemelte a legjobb független csapat díját. 2017 rendkívüli év volt az Octo Pramac Racing számára. Danilo Petrucci volt az évad egyik nagyszerű főszereplője. A Terni pilótája négyszer hódította meg a dobogót a fantasztikus harmadik helyezéssel Mugellóban és a közeli győzelemmel Assenben és Misanóban. Petrux indult szintén négyszer az első sorban a barcelonai, németországi, Misano és japán GP-ken. Az Octo Pramac Racing a hatodik helyen zárt a csapatok rangsorában. A 2017-es szezon végén a csapat Jack Millert üdvözölhette a 2018-as MotoGP-szezon új versenyzőjeként. A Pramac Team összes szerelője úgy döntött, hogy a WD-40 Specialista Motorbike sorozat termékeit használja az Alma Pramac Racing Team versenyzőinek kerékpárjainak ápolására és karbantartására.
Achievements
© 2025 WD-40 Company.
Minden jog fenntartva